זה נכון שהמיקום הוא אחד הדברים החשובים ביותר. המיקום בו אתה בוחר, בהחלט עושה את ההבדל. אם אתה בוחר במקום מרכזי, מקום בו עוברים יותר אנשים, אתה בהחלט מגדיל את הסיכוי שיותר אנשים ייראו אותך וכך גם יותר אנשים ייכנסו לחנות שלך, או לביתן שלך בתערוכה.
אבל זה לא מספיק שאנשים ייכנסו ויסתכלו. המטרה שלך היא למכור ואתה רוצה שיקנו כמה שיותר. אתה צריך לספק להם גירויים, אתה צריך לעניין ולסקרן אותם. אם אתה צריך לוודא לכך שיהיה לך טווח של מוצרים ופתרונות כדי שאנשים יוכלו לבחור את המתאים להם ביותר. חשוב לא פחות להציג מוצרים בטווחי מחירים שונים כך שיתאימו למעמדות וצרכים שונים.
הצגת הדברים היא שעושה את ההבדל. אתה הרי ממתג עצמך כמוכר פתרון ולא רק סתם מוצר. עכשיו אתה צריך להציג את הפתרון שלך כך שיפנה לטווח הגדול ביותר של צרכנים. לאנשים יש נטייה להתעלם ממוצר אם הוא סתם עומד שם, עליך למשוך אותם למוצרים, ולשם כך אתה זקוק למתקני תצוגה.
מוצר כמו רול אפ יכול לשרת אותך היטב. הרול אפ מציג את הגרפיקה באופן אלגנטי ובולט כך שלא ניתן להתעלם ממנו. באמצעות הרול אפ, מתקן תצוגה יעיל ואפקטיבי, אתה תקבל את האפקט שאתה רוצה: יידוע הלקוחות באופן מיידי ולכן גם תגובתם תהיה מיידית. תוכל לפרסם על הרול אפ את המוצר שמבחינתך הוא גולת הכותרת של החנות, או את המוצר שכרגע נמכר בהנחה משמעותית וכך לגרות את הקונים לבצע רכישה מיידית.
מתקן תצוגה שולחני כמו המיני רול אפ נמצא אפקטיבי ביותר משום שכוחו בגודלו. דווקא מפני שהוא מיני, מתקן תצוגה המיועד לשולחן או מדף, הוא מושך המון תשומת לב. באמצעות גרפיקה צבעונית ומושכת, ומילים כמו "SALE'', "הנחה", "מבצע", "חדש" וכדומה, המותקנים על המיני רול אפ, ניתן למשוך אנשים בקלות למוצר מדפי ספציפי.
הרול אפ והמיני רול אפ הינם מתקני תצוגה מוכרים מאוד בשוק, ומשתמשים בהם במלונות, חנויות, קניונים, תערוכות ועוד, משום שהם כה קלים לשימוש. הם קלי משקל, ההתקנה שלהם אורכת בתוך שניות ספורות בלבד והיא פשוטה מאוד, הם ניידים וניתן להזיז אותם בקלות ממקום למקום, או להכניס אותם אלו לתיק הנשיאה המיוחד שנמכר עם מתקני תצוגה אלו ללא תוספת מחיר, ולנייד אותם ממיקום אחד לאחר.
חשוב מאוד להכניס "צבע" לחנות או ביתן או כל מקום אחר שבו מתבצעת מכירה. הרול אפ והמיני רול אפ מיועדים לכך בדיוק. אנשים לא אוהבים להסתכל על קירות לבנים או על קירות בכלל. העין שלנו נמשכת באופן אוטומטי לצבע, לתמונה, למילים מודגשות. מתקני תצוגה מסוג הרול אפ מאפשרים להשיג מטרה זו.
אבל זה לא מספיק שאנשים ייכנסו ויסתכלו. המטרה שלך היא למכור ואתה רוצה שיקנו כמה שיותר. אתה צריך לספק להם גירויים, אתה צריך לעניין ולסקרן אותם. אם אתה צריך לוודא לכך שיהיה לך טווח של מוצרים ופתרונות כדי שאנשים יוכלו לבחור את המתאים להם ביותר. חשוב לא פחות להציג מוצרים בטווחי מחירים שונים כך שיתאימו למעמדות וצרכים שונים.
הצגת הדברים היא שעושה את ההבדל. אתה הרי ממתג עצמך כמוכר פתרון ולא רק סתם מוצר. עכשיו אתה צריך להציג את הפתרון שלך כך שיפנה לטווח הגדול ביותר של צרכנים. לאנשים יש נטייה להתעלם ממוצר אם הוא סתם עומד שם, עליך למשוך אותם למוצרים, ולשם כך אתה זקוק למתקני תצוגה.
מוצר כמו רול אפ יכול לשרת אותך היטב. הרול אפ מציג את הגרפיקה באופן אלגנטי ובולט כך שלא ניתן להתעלם ממנו. באמצעות הרול אפ, מתקן תצוגה יעיל ואפקטיבי, אתה תקבל את האפקט שאתה רוצה: יידוע הלקוחות באופן מיידי ולכן גם תגובתם תהיה מיידית. תוכל לפרסם על הרול אפ את המוצר שמבחינתך הוא גולת הכותרת של החנות, או את המוצר שכרגע נמכר בהנחה משמעותית וכך לגרות את הקונים לבצע רכישה מיידית.
מתקן תצוגה שולחני כמו המיני רול אפ נמצא אפקטיבי ביותר משום שכוחו בגודלו. דווקא מפני שהוא מיני, מתקן תצוגה המיועד לשולחן או מדף, הוא מושך המון תשומת לב. באמצעות גרפיקה צבעונית ומושכת, ומילים כמו "SALE'', "הנחה", "מבצע", "חדש" וכדומה, המותקנים על המיני רול אפ, ניתן למשוך אנשים בקלות למוצר מדפי ספציפי.
הרול אפ והמיני רול אפ הינם מתקני תצוגה מוכרים מאוד בשוק, ומשתמשים בהם במלונות, חנויות, קניונים, תערוכות ועוד, משום שהם כה קלים לשימוש. הם קלי משקל, ההתקנה שלהם אורכת בתוך שניות ספורות בלבד והיא פשוטה מאוד, הם ניידים וניתן להזיז אותם בקלות ממקום למקום, או להכניס אותם אלו לתיק הנשיאה המיוחד שנמכר עם מתקני תצוגה אלו ללא תוספת מחיר, ולנייד אותם ממיקום אחד לאחר.
חשוב מאוד להכניס "צבע" לחנות או ביתן או כל מקום אחר שבו מתבצעת מכירה. הרול אפ והמיני רול אפ מיועדים לכך בדיוק. אנשים לא אוהבים להסתכל על קירות לבנים או על קירות בכלל. העין שלנו נמשכת באופן אוטומטי לצבע, לתמונה, למילים מודגשות. מתקני תצוגה מסוג הרול אפ מאפשרים להשיג מטרה זו.